ESKERRIK ASKO JOANE ETA JUNE!

Martxoaren 8aren inguruko jardueren barruan, aurten ere gure ikasle ohien bisita izan dugu: Joane Idigoras (Zientzia Politikoetako eta Soziologiako gradu bikoitzeko ikaslea) eta June Crespo (Zuzenbideko ikaslea).

Aurreko urteetan bezala, eskolara hurbildu dira eta hirugarren zikloko ikasleekin elkartu dira "Kate ikusezinak" izeneko prestakuntza eskaintzeko.

Egunerokotasunean ikusten diren errealitateen adibide argiekin azaldu diete guztiok garela patriarkatuaren biktimak, bai emakumeak, bai gizonak, maskulinitate-eredu hauskorrago batek baztertzen dituelako. Mobilizazioen eta aktibismoaren garrantziaz ere hitz egin diete, gaizki epaituak izaten jarraitzen duten kasuen aurka borrokatzen jarraitzeko (adibidez, bortxaketa-kasu argietako eraso-epaiak). Hainbat adibidetan parte hartu ahal izan dute, eta horietan argi eta garbi ikusten dute gizonen eta emakumeen arteko desberdintasunak lan-eremuan eta eremu emozionalean, eta askotan ez gara ohartzen, normalizatuta daudelako.

Eskerrik asko Joane eta June Eskolabarriko kide izaten jarraitzeagatik.

%user(r)en irudia
Yoli