INAUTERIAK 2018

Inauteriak datoz, oso gutxi falta da! Zuen mozorroak prest izateko ordua da!

Honako hau izango da inauterietako programazioa:

-EGUEN ZURI  (Otsailak 8, osteguna):

15:30ean, Plazan OILAR JOKOA(euria eginez gero, Aritzmendi Frontoian).

17:00etan, Plazan Diskojaia(euria eginez gero, Aritzmendi frontoian).

OHARRA: Gogoratu lanaldi jarria daukagula. Beraz, arratsaldez ez dago klaserik.

-HARTZA EGUNA (Otsailak 9, ostirala):

18:30ean, Plazatik kalejira hasiko da.

-ESKOLAKO KALEJIRA "PIRATA" (Otsailak 13, asteartea):

15:00etan umeak etorri behar dira eskolara eta kalejira 15:30etan Goienkaletik hasiko da. Irteera betiko ordutegian izango da. Euria eginez gero, kalejira bertan behera geratuko da eta ikaslegoak Antzokian egingo ditu prestatutako dantzak. Horretarako, ikaslegoa 14:45ean Antzokian egon behar da. (Jantokian geratzen diren umeak Antzokira irakaslegoarekin joango dira).

Haur Hezkuntzako familien sarrera 15:15ean izango da eta Lehen Hezkuntzako familien sarrera 16:00etan. Guztion laguntza beharrezkoa da denok umeak ikusi ahal izateko, dantzak bukatzean H.H.ko familiak atera eta beste familiei sartzen utzi. Ikaslegoaren irteera gelaka egingo da dantzak bukatzerakoan, kalean itxaron (17:00etan gutxi gora-behera).

Denok gonbidatuta zaudete gure dantzarekin gozatzera.

%user(r)en irudia
Ana